HANDELSBETINGELSER
Forsendelse og levering
Vi leverer varer til hele Danmark. Levering foregår med GLS.
Vores leveringstid er normalt 1-2 hverdage, men der går af og til 2-3 hverdage. Der kan ved særlige ordrer forekomme afvigelser i forhold til vores normale leveringstid (især i højsæsoner, så som december måned). Det kan være tilfældet, hvis en bestilling eksempelvis omfatter mange enheder og/eller visse varer ikke er på lager. Du er altid velkommen til at kontakte os for nærmere information om leveringstid.
Pris på levering:
50kr. - uanset vægt til privat adresse
35kr. - uanset vægt til GLS Pakkeshops
35kr. - uanset vægt til erhvervsadresse
Afhentning
Ønsker du at afhente din bestilling hos Just Coffee, kan du komme i vores åbningstid eller kontakte os og aftale dag og tidspunkt.
Pakke er forsinket eller ikke leveret
Hvis du ikke har modtaget din pakke, bedes du kontakte GLS med dit "tracking nummer". Hvis dette ikke er muligt kan du kontakte Just Coffee via email eller telefon.
Betaling med Dankort
Det er muligt at betale med Dankort hos Just Coffee's netbutik via NETS Betalingsløsning.
Vi har indgået internet-løsningsaftale med NETS, som har godkendt alle netbutikker, der modtager betalingskort, og dermed er der garanti for butikkens eksistens.
Med NETS er alle online betalinger beskyttet med SSL-kryptering. Online betalinger er direkte integreret med NETS betalingsplatform og giver derved stor sikkerhed ved behandling af forbrugernes fortrolige oplysninger.
Bankoverførsel
Ved bankoverførsel bedes ordrenr. anført og samlet beløb indbetalt til:
Merkur Andelskasse
Vesterbrogade 40, 1.
1620 København V
Reg. nr. 8401
kontonr. 0001060161
Vi afsender herefter bestillingen, så snart vi har registreret din indbetaling.
Priser
Alle priser er inklusiv moms og opgjort i danske kroner, DKK.
Just Coffee tager forbehold for prisændringer, eventuelle tastefejl og udsolgte varer.
Fortrydelsesret / ombytning
Fortrydelsesretten gælder ikke ved køb af levnedsmidler. Men hvis der er fejl med kaffen vil vi meget gerne bytte varen. Med varer, som ikke er levnedsmidler, gælder den almindelige fortydelsesret. Ombytning af varer (dog ikke kaffe og andre levnedsmidler) kan finde sted indenfor 14 dage efter modtagelse af varen. Varen skal returneres i ubrudt emballage, og køber skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.
Arrangementer
Ved køb af plads(er) til et Just Coffee arrangement er købet bindende. Det er ikke muligt at bytte sin plads til et andet arrangement eller få pengene returneret.
Ændring af dato for et arrangement
Hvis vi ændrer dato for et arrangement, giver Just Coffee besked, så hurtigt som muligt. Derved kan købet blive ændret til et tilsvarende arrangement eller ophæves og betalingen tilbageføres. Hvis du vil ophæve købet, skal Just Coffee have besked omgående efter at du har fået besked om ændringen.
Aflysning af arrangement
Hvis et arrangement aflyses, godtgøres billettens pris eller du kan vælge et andet arrangement til samme pris. Det sker ved at kontakte Just Coffee på info@justcoffee.dk eller 40917945
Just Coffee tager forbehold for at arrangementer kan blive aflyst, hvis der ikke er nok tilmelde.
Forbehold
Kunden er ansvarlig for rigtigheden af afgivne kunde- og leveringsoplysninger.
Just Coffee tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl og prisændringer.
Klagemulighed
Hvis en klage ikke kan udredes mellem forbruger og Just Coffee, kan en klage over en vare købt hos Just Coffee indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@justcoffee.dk
Lov og Værneting
Just Coffee er underlagt dansk lovgivning. Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almendelige domstole.
Adresse:
Just Coffee
Frederiksborgvej 551
4000 Roskilde
CVR: 35492380
PRIVAT DATAPOLITIK
Hvorfor vi gemmer på personlige data, som er givet i webshop og hvem vi deler dem med?
Just Coffee gemmer de følgende personlige dataer, når kunden bestiller vare i vores webshop: navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse og indholdet af kundens order.
Vi har brug for at gemme kundens navn, adresse, telefonnummer, e-mail address og indholdet af kundens order, da disse dataer er essentiel for at vi kan leverer den bestilte vare og informer kunden om leveringen. Vi registrer ikke kundens betalingsinformationer, da kunden udfører betalingen direktet igennem betalingsplatformen DIBS (NETS).
Vi deler information om kundens navn, adresse, telefonnummer, e-mail adresse og indholdet af kundens order, med de følgende selvskaber:
Hvor længe beholder vi på kundens data?
Vi beholder kundens data I fem år, hvorefter vi sletter dem. Vi gemmer dem i denne periode, da det er et krav fra den danske lovgivning, i forhold til at kunne dokumentere vores skat de sidste fem år.
Hvilken rettighed har vores kunder over deres data?
Vores kunder har ret til at blive informeret, om hvilke af deres personlige dataer vi beholder. Hvis du mener disse informationer ikke er korrekte har du ret til at de bliver rettet. I visse tilfælde slette vi en kundes personlige dataer, enten hvis den pågeældende kunde beder os om det, eller for exemple, at kundens data ikke længere er relevandt i forhold til til vores webshop. Kunder kan altid kontakte os, hvis de mener, at vores behandling af deres personlige data strider mod loven. Vi kan kontaktes på info@justcoffee.dk
BRUG AF COOKIES
Se vores Cookies politik her